środa, 07 grudzień 2016 10:34 Napisał
Oceń ten artykuł
(4 głosów)
 
loanme logo
W ofercie LoanMe znajdują
się kredyty i pożyczki
w formie limitu jeśli...więcej


Oprocentowanie: 0% rocznie
prowizja: 4% miesięcznie
R
RSO: od 77% do 204,57%
1-a pożyczka: płatna
Okres spłaty: od 17 do 52 tygodni
kwota pożyczki: od 800 do 6 000 zł
Przeczytaj opinie klientów o produkcie
Porównaj koszty pożyczki

wniosekA

loanme 750 100
 Instytucja finansowa:  LoanMe
 Oprocentowanie:  0%
 1-a pożyczka:  płatna
 Okres pożyczki: od 17 do 52 tygodni
 Kwota pożyczki:  do 6 000 zł
 RRSO: od 7 do 204,57%
 Czas weryfikacji:  niezwłocznie
 Opłata rejestracyjna:  brak
 Max. kwota pierwszej pożyczki:  6 000 zł
 Przedłużenie : dostępne po uzgodnieniu
 Wiek pożyczkobiorcy:  min. 21 - 85 lat
 Adres i kontakt:

LoanMe Sp. z.o.o.
Budynek EuroCentrum
Aleje Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa

tel: 22 377 78 88*

 Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek: 9:00 ? 19:00
Sobota: 10:00 ? 18:00
 Wybieram: wniosekA
Loan Me jest dynamicznie rozwijającą się instytucją finansową, oferującą Klientom pożyczki gotówkowe.

Naszą Misją jest pomagać Klientom, zapewniając im prosty dostęp do finansowania na preferencyjnych warunkach.

Wierzymy, że jej realizacja jest możliwa dzięki trzem podstawowym wartościom, którymi kierujemy się w codziennej pracy:
Wierzymy, że jej realizacja jest możliwa dzięki trzem podstawowym wartościom, którymi kierujemy się w codziennej pracy:

UCZCIWOŚĆ

Uczciwość to w branży finansowej fundament. Zdajemy sobie sprawę, że przewagę konkurencyjną możemy budować w oparciu o odpowiedzialne dostarczanie naszym Klientom bezpiecznych produktów finansowych.

Możemy to osiągnąć jedynie poprzez innowacyjność i ciągłe doskonalenie naszych ocen badania ryzyka kredytowego, by móc idealnie dopasowywać wysokość raty kredytu do możlilwości finansowych Klienta. Podejmując decyzje o udzieleniu pożyczki zawsze kierujemy się dobrem i troską o bezpieczeństwo pożyczkobiorców. Działając w ten sposób, pozostajemy uczciwi nie tylko wobec Klientów, ale także wobec siebie.

IconTRANSPARENTNOŚĆ

Szczególnie dbamy o proces budowania i wzmacniania świadomości finansowej naszych Klientów w transparentny sposób komunikując wszystkie warunki produktu. Wierzymy, że proste rozwiązania są najlepsze. W naszych umowach i drukach nie stosujemy haczyków, gwiazdek czy małego druku ? już na wstępie informujemy Klientów o wszystkich kosztach związanych z pożyczką. Stawiamy na precyzyjną i szczerą komunikację nie tylko z klientem, ale i pomiędzy pracownikami.

SZACUNEK

Realizując naszą misję, mamy jednocześnie ambicję, by nie tylko dostarczać Klientom jak najlepsze rozwiązania, ale także budować z nimi ucziwe, długotrwałe i partnerskie relacje oparte na wzajemnym szacunku. W tym celu opracowaliśmy kilka jasnych i łatwych do zrozumienia zachowań, które zapewniają, że zarówno Klienci, jak i pracownicy czują się w Loan Me szanowani. Do tych zachowań zaliczamy: koncentrację na kliencie i budowanie relacji, a także ciągłe podnoszenie wyników poprzez elastyczne podejście umożliwiające wdrażanie zmian.

Autor: AdamD
2016-06-18
Czytany 229 razy

Promocja 2019

Ranking Chwilówek

Ranking Ratalnych

Warunki uzyskania pożyczek

siepomaga 200 50
wośp wirtulane serduszko
avia kamionki
Niniejsze informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964, poz. 16, nr 93 z póź. zm.), mają one jedynie charakter orientacyjny i nie powinny być wykorzystywane w innych celach. Wiążące warunki udzielenia kredytu zostaną przedstawione przez właściwą instytucję finansową oraz Bank w trakcie zawierania umowy.W przypadku braku możliwości spłaty pożyczki w przewidzianym terminie, niektóre firmy pożyczkowe oferują możliwość przedłużenia terminu spłaty pożyczki o kolejne 5,7,14,15 bądź 30 dni. Wystarczy wpłacić prowizję zgodnie z tabelą opłat danej firmy pożyczkowej.

Uwaga:
Administrator strony informuje, że nie udziela pożyczek a jedynie umożliwia składanie wniosków online po wybraniu odpowiedniej instytucji. Nie gromadzimy żadnych Państwa danych. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wynikające z zawarcia umów pożyczek z instytucjami których oferta jest prezentowana na stronie.

Protected by Copyscape

Śledź nas na:

twitter logo
pinerest logo
youtube logo
instagram logo
linkedin logo

Tumblr logo

Obowiązki informacyjne

Ustawa o kredycie konsumenckim przewiduje, jakie ma uprawnienia konsument, gdy kredytodawca nie dopełni wobec niego obowiązków informacyjnych związanych z podpisaniem umowy kredytowej. Ustawa formułuje wobec treści i formy umowy ważne wymogi. Umowa winna być zawarta na piśmie. Należy w umowie obowiązkowo umieścić:
- imię, nazwisko i adres konsumenta oraz imię, nazwisko (nazwę) i adres (siedzibę) kredytodawcy i pośrednika kredytowego;
- rodzaj kredytu;
- czas obowiązywania umowy;
- całkowitą kwotę kredytu;
- terminy i sposób wypłaty kredytu;
- stopę oprocentowania kredytu oraz warunki jej zmiany z podaniem indeksu lub stopy referencyjnej;
- rzeczywistą roczną stopę oprocentowania oraz całkowitą kwotę do zapłaty przez konsumenta ustaloną w dniu zawarcia umowy (wraz z podaniem wszystkich założeń przyjętych do jej obliczenia);
- zasady i terminy spłaty kredytu (m.in. kolejności zaliczania rat kredytu konsumenckiego na poczet należności kredytodawcy, możliwości otrzymania bezpłatnego harmonogramu informację o innych kosztach, które konsument zobowiązany jest ponieść w związku z umową (m.in. opłatach, prowizjach, marżach oraz kosztach usług dodatkowych, jeżeli są znane kredytodawcy, oraz warunki na jakich koszty te mogą ulec zmianie);
- roczną stopę oprocentowania zadłużenia przeterminowanego, warunki jej zmiany oraz ewentualne inne opłaty z tytułu zaległości w spłacie kredytu;
- sposób zabezpieczenia i ubezpieczenia spłaty kredytu, jeżeli umowa je przewiduje;
- termin, sposób i skutki odstąpienia konsumenta od umowy;
- prawo konsumenta do spłaty kredytu przed terminem;
- informację o prawie kredytodawcy do zastrzeżenia w umowie prowizji za dokonanie spłaty kredytu przed terminem i zasady ustalenia wysokości tej prowizji.

Mądre pożyczanie. Biorę pożyczkę ? na co zwrócić uwagę

Przy zawieraniu umowy pożyczki należy zwrócić uwagę przede wszystkim na to, czy:
- podmiot, z którym zawiera się umowę jest osobą fizyczną, czy też osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub osobą prawną. Jeżeli stroną jest osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, konsument nie będzie objęty ochroną wynikającą z ustawy o kredycie konsumenckim.
- umowa przewiduje zapłatę wynagrodzenia za udzielenie pożyczki przed wypłatą środków finansowych
- czasami parabanki pobierają od konsumenta wynagrodzenie za cały okres kredytowania lub opłaty przygotowawcze, po czym nie dochodzi do wypłaty pożyczki.
- umowa przewiduje zabezpieczenia kredytu, które konsument jest w stanie spełnić. Niejednokrotnie konsument zobowiązany jest ustanowić wysokie zabezpieczenie pożyczki np. w wysokości 200% wartości pożyczki, a następnie nie jest w stanie spełnić tego wymogu, w związku z czym kredytodawca nie wypłaca mu środków finansowych, zachowując sobie przy tym wynagrodzenie za cały okres kredytowania, które uiścił już konsument. Dodatkowo, informacja o rodzaju zabezpieczenia kredytu może być niejednoznaczna, dlatego też konsument ma wątpliwości czy dany rodzaj zabezpieczenia będzie od niego wymagany.
- Umowa przewiduje inne wysokie opłaty np. za wizyty przedstawiciela firmy w domu.
- umowa zawiera wszystkie informacje o kosztach pożyczki.

Poniżej znajduje się lista przepisów regulujących zasady rządzące procedurami dotyczącymi pożyczek krótkoterminowych. Każdy akt znajduje się w państwowym internetowym systemie aktów prawnych, gdzie można zapoznać się z jego aktualnym, ujednoliconym tekstem. Zapraszam do lektury.

Akty prawne:

stopka firmowa

Więcej informacji w Polityka Prywatności.